tirsdag 24. mai 2011

Gamle lamper og knuste lykter blir nye !

Lykken har stått meg bi! jeg har funnet meg en retro lampe, renovert med nytrukne skjermer som er en FRYD! Den kostet vel og merke noen kroner, men det er den verdt !


Som du ser av bildet har den knalle farge, noe som passer meg og min stil bra. Den kan vel og merke ikke stå ute :) men jeg kunne ikke dy meg for å fotografere den sammen med lekre blomster fra Ravnsborg garneri , og min gamle store lykt som ble knust i en kastevind. Den har jeg lakket i Bengalakk og puttet blomster i - dekorativt, billig og miljøvennlig - har du slike må du ikke kaste de på dynga ! Bruk fantasien :)


Jeg får i løpet av et par uker 2-3 prakteksemplar av slike lamper
i Doktorgården. med ulike farger på skjermer (også duse) og fot. Bilder kommer på FB. Doktorgården Pikekyss. Da kan du være heldig å skaffe deg en :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar