lørdag 4. juni 2011

Mal, slip, fix - lag din egen stil !

Ssit helg skulle jeg nyte første ordentlige frihelg på lenge, kursen var staket mot svenskekysten, men der endte jeg ikke........... Dårlig vær ødela all idyll i den svenske skjærgård så det ble Køben og det angrer jeg ikke på ! SE her :

Dukkevogn fra 1930/40

Jeg og min "danske dreng" (min mann:)) endte opp på kræmmermarked og shopping på Strøket, det første var forøvrig aller best !. Et eldorado av ting og tang, pent og stygt, gammel og nytt - her er det bare å bruke øynene. Jeg har blitt fullstendig hekta på auksjon, loppis, kræmmermarked ol ...... det er absolut like spennende som vintage/retro klær ! Det handler om det samme : plukk ut de ting som kan passe i ditt miljø, mal, slip , fix og sett sammen din personlige stil :) Bland gammel stil med nye stramme linjer - kjempespennende !
Denne retro radioen kunne jeg ikke motstå, den måtte jeg bare kjøpe til Doktorgårdens som dekorelement.
To gamle dukkevogner fra 1930/40 fikk også plass i bilen, de ender nok i butikken de også.)
Under: Hall på hall med ting og tang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar